Mesaj Önizleme  Konuyu Gönder 


Anne adaylarına fazla et yemeyin uyarısı ...
Yazar Mesaj
USTA34
Administrator


Mesajlar: 7,593
Grup: Administrators
Katılım: Oct 2007
Statü: Çevrimiçi
Karma Puanı: 68
Mesaj: #1
Anne adaylarına fazla et yemeyin uyarısı ...

Ankara -AA ABD'de yapılan bir araştırmada, hamileyken fazla sığır eti tüketen annelerin erkek çocuklarının, yetişkin olduklarında sperm sayılarının düşük olma sorununu yaşayabilecekleri ortaya çıktı.

New York eyaletindeki Rochester Üniversitesi Tıp Merkezi tarafından yapılan ve Human Reproduction dergisinde yayımlanan araştırmada ortaya çıkan sonuçtan,
hormonlar, böcek ilacı veya hayvan yemini kirleten maddelerin sorumlu olabileceği düşünülüyor.

ABD'deki 5 kentten 1947 ve 1983 arasında doğan 387 kişi üzerinde yapılan araştırmada, haftada 7 parça biftekten fazla et tüketen hamile kadınların erkek
çocuklarında sperm yoğunluğunun yüzde 24,3 oranında düşük olduğu belirlendi.

Deneklerden anneleri en fazla et tüketen 51 erkeğin sperm sayısı, Dünya Sağlık Örgütünün belirlediği seviyeye göre, kısırlık sınırının çok altında çıktı.

Araştırmanın başındaki Shanna Swan, araştırmalarının sınırlı olduğunu ve bu konuda yeni araştırmalar yapılması gerektiğini belirtti.

04-11-2007 10:27 PM
Bu kullanıcının gönderdiği mesajları bul Bu mesajı bir cevapta alıntı yap
ASUS
üye
***


Mesajlar: 49
Grup: Kayıtlı
Katılım: Dec 2007
Statü: Çevrimdışı
Karma Puanı: 0
Mesaj: #2
RE: Anne adaylarına fazla et yemeyin uyarısı ...

Teşekkürler...

27-03-2008 10:33 AM
Bu kullanıcının gönderdiği mesajları bul Bu mesajı bir cevapta alıntı yap
Mesaj Önizleme  Konuyu Gönder 

Yazdırılabilir Bir Versiyona Bak
Bu Konuyu Bir Arkadaşına Gönder
Bu Konuya Abone Ol | Konuyu Favorilerine Ekle

Foruma Git: